هتل های کیش

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های کیش
ن : arezu ت : چهار شنبه 15 مرداد 1393 ز : 17:27 | +

هتل لاله کیش

 

هتل کیش از هتل های چهار ستاره جزیره کیش میباشد که در سال 1383 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع ساخته شده است . این هتل دارای 152 اتاق میباشد. امکانات این هتل شامل تلویزیون با ماهواره ، اینترنت بیسیم رایگان ، کافی شاپ ، رستوران ، پارک کودکان و سالن ورزشی میباشد و همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه تقریبا 10 دقیقه میباشد و نزدیک به مراکز خرید کیش میباشد.

مطالب تور کیش:

 

 

هتل خاتم کیش

 

هتل خاتم کیش از هتل های 1 ستاره جزیره کیش میباشد که در میرمهنا و در جنب بازار عرب های کیش قرار دارد و شامل 27 اتاق می باشد. از امکانات این هتل یک ستاره می توان به تلویزیون، سیستم تهویه، مبلمان و یجچال را اشاره کرد.

مطالب تور کیش:

 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش

ساکنان این جزیره در زمانهای قدیم در قسمت های جنوب غربی و شرقی و شمال شرقی سکونت داشته اند و روستای باغو از روستاهای قدیمی این نواحی نیز است که در جنوب غرب کیش واقع شده است.و هم اکنون در این روستای قدیمی جند خانوار دامدار نیز ساکن است.و در امد اهالی این روستای باغو از طریق دامداری و کشاورزی نیز حاصل می شود.

مطالب تور کیش:

 

هتل جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش از هتل های 3 ستاره جزیره میباشد که نزدیکبه دانشگاه جزیره کیش و بازارهای زیتون و مروارید قرار دارد . این هتل شامل امکاناتی مثل سالن کنفرانس، کافی شاپ، پارکینگ، ماهواره، بیلیارد، چایخانه سنتی و رستوران میباشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه میباشد.

آدرس: جزیره کیش-میدان امیرکبیر-پشت دانشگاه صنعتی شریف کیش

 

مطالب تور کیش:

 

هتل ونوس کیش

 

هتل ونوس کیش از هتل های 3 ستاره خوب جزیره کیش میباشد که بسیار تمیز و لوکس است و همچنین نزدیک به بازار ونوس و مراکز خرید جزیره میباشد.

آدرس : جزیره  کيش ٫ کنار بازار ونوس

مطالب تور کیش:

.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com